niedziela, 24 kwietnia 2011

Święta, święta

Na wielkanocne śniadanie wybrałam poniższy zestaw. W sumie nie jest to nic przemyślanego, bo w biegu rano otworzyłam szafę i skompletowałam ten strój. W każdym bądź razie jest bardzo wygodny, spódniczka z ostatniego postu, jest genialna. Nie gniecie się, mój ulubiony wzór i krój, wszystko pasuje. Koronkowa bluzka to już dosyć starszy okaz, kupiona w Blance za około 70 zł. Byłam wtedy zakochana w koronkach. Naszyjnik Japan Style i bransoletka Oriflame, no i rzecz jasna czarne rajstopy. Troszkę zmieniłam colour włosów :D Są kilka tonów ciemniejsze i mniej rude. To tyle. Życzę Wam wesołych świąt, dużo radości i eleganckich prezentów przyniesionych przez króliczka wielkanocnego. Ja dostałam biżuterię, śliczny pudrowy zestaw który pokażę juz wkrótce.

Całuski :*
A ! I bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Jesteście niesamowici <3






oraz w :

11 komentarzy: