piątek, 29 kwietnia 2011

Royal wedding

Na pewno wielu z Was oglądało dzisiaj transmisję z królewskich zaślubin. Ja oglądałam i jestem zachwycona i oczarowana. Nigdy nie widziałam tak wspaniałej uroczystości. Wszystko było takie piękne, subtelne i romantyczne że nie sposób było nie uronić łzy. Kate wyglądała pięknie, tak naturalnie a jednocześnie majestatycznie. William również bardzo klasycznie jak na księcia przystało. Wielka Brytania to piękny kraj z pięknymi obyczajami. Bardzo zainteresowała mnie etykieta dworska, którą obowiązywała również na uroczystości. Piękne kreacje, najmodniejsze kolory, królowa Elżbieta II w pięknej żółtej sukni oczarowała wszystkich. Dużo fuksji, niebieskiego czyli jednym słowem bardzo kolorowo. Niemile zaskoczyła mnie stylizacja Victorii Beckham, uważam że czerń  nie jest odpowiednim kolorem na taką uroczystość. Warto zauważyć że siostra Kate wyglądała również porażająco pięknie. Po obejrzeniu 5 godzinnej transmisji jestem dalej oczarowana całym tym królewskim szykiem, kulturą i szczerze mówiąc bardzo mnie to wszystko zainteresowało.

A Wam jak podobała się ta uroczystość?

Całuski :*

6 komentarzy:

  1. popłakałam sie :(też bym tak chciała :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Suknia przepiękna. Niby prosta, ale Kate wyglądała jak prawdziwa dama!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wczoraj oglądałam w telewizji :D
    ogólnie to mi się podobało .
    Kate jest ładna ; ))

    zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. to było genialne wydarzenie =>

    OdpowiedzUsuń
  5. Kate jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona wyglądała przepięknie!

    OdpowiedzUsuń