niedziela, 17 kwietnia 2011

Sobotni wypad do Wroclove

W sobotę nieoczekiwanie (dosłownie) wpadłam na chwilkę do pasażu, miałam jakieś 20 minut bo pojechałam tam tylko i wyłącznie z ciocią po odbiór jej sukienki, ale oczywiście zahaczyłam o parę sklepów i udało mi się upolować 2 rzeczy. Pierwsza to świetny, skórzany, brązowy pasek, który będzie świetnie pasował do bryczesów jak i do wszelkiego rodzaju koszul. Druga to zamszowe czółenka które wpadły mi w oko dzięki amortyzowanej podeszwie. Są baardzo wygodne i świetnie leżą na nodze więc wzięłam, korzystając przy okazji z karty stałego klienta i 12% zniżki :)

Wiem, zdjęcia są okropne a to dlatego że kuzynka wypożyczyła na dwa tygodnie aparat do Włoch i muszę posługiwać się telefonem.




Z tyły widać mój rozgardiasz w kąciku garderobianym oraz kawałek mojego psa w sweterku w romby :D



Nie zapominajcie o konkursach z poprzedniej notki! Naprawdę warto wziąć udział :)
Trzymam kciuki za każdą z Was :*



Ps. Jutro muszę wstać o 3 w nocy, ponieważ jadę na wycieczkę do Oświęcimia. Jeśli będę jutro na siłach po nieprzespanej nocy pokaże Wam moje ostatnie nabytki z biżuterii :)


18 komentarzy:

  1. śliczne buttki :)

    piesek też xdd

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z poprzedniczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tak nie do tematu ale jakiej rasy jest twój pies? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny pasek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor tych butów jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  6. love the color of the shoes!!!



    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    (there's a GIVE_AWAY)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajniutkie buciki :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podobają mi się te butki :)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam blogowanie http://marbiax.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny blog:) pozdrawiam i zapraszam do mnie
    dodaje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. te buty są cudowne!:):):) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie, trzeba chodzić na dostawy i zawsze coś wpadnie;)

    OdpowiedzUsuń