piątek, 22 kwietnia 2011

Malutkie zakupy=nowe nabytki

Ostatnio, przy okazji małego wypadu z rodzinką do miasta, wpadłam do kilku sklepów i kupiłam parę ' niezbędnych' rzeczy :) Poluję jeszcze na marynarkę boyfriend ale nie mogę nic znaleźć więc chyba pozostanie allegro.
A więc prezentuję środowe nabytki :D

bluzeczka, Okay, 59,99

baleriny, Tip top, 49,99 zł

spódniczka, allegro, 50 zł
torba, ? , 39,99 zł

kolczyki ( piórka ), Jewellery, 19 zł
bransoletka, Oriflame, 20 albo 30 zł
naszyjnik klucz, Japan Style, 10 zł
lakier, Sephora, 9,99 zł





Idę robić wielkanocne babeczki :D
Całuski :*
Wesołych Świąt everyone :*

15 komentarzy:

  1. podoba mi sie bluzka;) uwielbiam koronki i bufy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne... wszystko ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej mi sie podobają buty i torebka :>

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki piórka najlepsze i ten klucz!bardzo w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka prześliczna ;D
    Ogólnie ciekawie tu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest spódniczka i bluzka :)
    Dodaję do obserwatorów i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna torebka! :)
    Wesołych i pogodnych świąt! :) + oczywiście mokrego śmigusa dyngusa, bo co to za święta bez niego?

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzeczka i spodniczka!! <3333333
    zapr nowa notka (z dzis, tj 23.04.11)
    http://mycolorvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zakupy the best!

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzeczka i spódniczka genialne! : *
    dodaję do obserwowanych, również możesz mnie dodać : D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna jest ta spudnica i ta torba. inne rzeczy też ale ja po prostu kocham rzeczy w kwiatki :) . powiadamiaj mnie o nowych notkach na : www.dreams-are-my-world.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń